Tuesday, April 7, 2015

Who else。But me?

Listen to 《who else》, sing by Tosh, very encourage me. It is very positive thinking, yeah, who else but me? This thing anyone do not want to do, then who else but me? This person need some help, who else but me? This 'me' can take a start and more peoples come and join in these group. So, who else but me?
也许我很单纯,我没有想这样多,你怎样看我,对我,是你家的事,或许会有点点难过你看扁我,可是我还是那个我。我可能被利用,被欺骗,可能我有天会被骗到要失去对人的信任。可是我还是相信人之初,不为别的, 为的是一个善念。我还是那句,对的事情,你不做,谁会做? Who else but me?希望有天会变成who else but WE!

No comments:

Post a Comment